Τα ψέματα Ραγκουση – Βλαχογιάννη υπόσχονταν εγκαίνεια του πλήρους και κανονικού έργου του αεροδρομίου το 2014 με λεφτά από το ΕΣΠΑ

– Τελικά, το 2014 ήρθε, και το μόνο που υπάρχει από τον πολυδιαφημισμένο «σχεδιασμό»
είναι ένας διάδρομος που έχει πληρώσει το Ελληνικό Κράτος από το ταμείο του για να κάθεται!

– Η AEGEAN με Χρυσοχοίδη δίνει τη λύση των προκάτ, λόγω ανυπαρξίας μελετών και χρημάτων.

aerodromio_2014

ΡΕΠΟΡΤΑΖ | Του Κ.Ν.Δραγάτη …

ΤΙ ΕΛΕΓΑΝ ΟΤΙ ΕΙΧΑΝ «τελειώσει» ο αρχιμνημονιακός υπουργός Γ. Ραγκούσης και ο ηττημένος Χρ. Βλαχογιάννης από το 2010;
ΑΠΑΝΤΗΣΗ: Ολόκληρο το έργο ενός κανονικού αεροδρομίου και μάλιστα με δαπάνες από το ΕΣΠΑ (Ευρωπαϊκό χρήμα) χάριν των «ανατροπών» που είχε κάνει – υποτίθεται – από τις πρώτες ημέρες διακυβέρνησης το ΠΑΣΟΚ του Γ. Παπανδρέου.
Αυτά τα ψέματα έλεγαν Ραγκούσης και Βλαχογιάννης στους Παριανούς, και υφάρπαζαν τις ψήφους και τις δημοτικές εκλογές.

ΕΜΕΙΣ με την εφημερίδα «Τα Νέα Πάρου – Αντιπάρου» και το parosnews.gr λέγαμε ότι όλα αυτά ήταν ψέματα και ότι με τον τρόπο που είχε δρομολογήσει την υπόθεση την τελευταία στιγμή ο Γ. Ραγκούσης το έργο δεν θα μπορούσε να τελειώσει ΠΟΤΕ πριν το 2020 και αν.

ΟΙ ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ από την AEGEAN και τον Χρυσοχοίδη μας δικαιώνουν πλήρως:
ΕΡΩΤΗΣΗ: Γιατί ο Χρυσοχοίδης αναγκάζεται να φτιάξει λυόμενα για να λειτουργήσει το 2015 ο διάδρομος;
ΑΠΑΝΤΗΣΗ: (α) Γιατί όπως είχαν γράψει «Τα Νέα Πάρου – Αντιπάρου», ο Γ. Ραγκούσης κατά τα χρόνια που «έλυνε και έδενε» δεν είχε ασχοληθεί καθόλου με το να τελειώσουν οι μελέτες για τα κανονικά κτήρια (σ.σ: δεν είναι έτοιμες ακόμη και σήμερα) και (β) γιατί δεν είχε φροντίσει να ενταχθεί σε ευρωπαϊκή χρηματοδότηση το συνολικό έργο, που σημαίνει ότι από τα κρατικά λεφτά δεν θα τελείωνε ΠΟΤΕ λόγω κρίσης.
Παρ’ όλα αυτά έγραφε και δημοσίευε με τα παπαγαλάκια του ότι όλα τα παραπάνω τα είχε κάνει!

ΕΠΙΣΗΣ είχαμε προβλέψει ότι μόνο το ιδιωτικό συμφέρον κάποιας ενδιαφερόμενης εταιρείας θα μπορούσε να ανατρέψει τις αβελτηρίες των Γ. Ραγκούση και Χρ. Βλαχογιάννη, με εξελίξεις στην κατεύθυνση μίας λύσης.
ΚΑΙ ΣΕ ΑΥΤΟ ΠΕΣΑΜΕ ΜΕΣΑ!
Όλες οι πληροφορίες από το παρασκήνιο επιβεβαιώνουν ότι η ασφυκτική «πίεση» της AEGEAN (η οποία με το σημερινό αεροδρόμιο που χρησιμοποιεί μπαίνει οικονομικά μέσα) καθώς και οι επικουρικές παρεμβάσεις τεχνοκρατών στα αεροπορικά και ορισμένων επαγγελματιών του τουρισμού της Πάρου ήταν οι λόγοι για να βρει την προσωρινή λύση ο υπουργός μεταφορών την οποία ανακοίνωσε σήμερα (Βλέπε εδώ: http://wp.me/pU7eZ-7iI).

ΠΑΡΑΘΕΤΟΥΜΕ ΤΑ ΚΕΙΜΕΝΑ ΡΑΓΚΟΥΣΗ – ΒΛΑΧΟΓΙΑΝΝΗ
ΔΕΙΤΕ ΤΙ ΕΓΡΑΦΑΝ
«ΓΡΑΦΕΙΟ ΔΗΜΑΡΧΟΥ Πάρος, 5 Mαρτίου 2010
Δημαρχείο Πάρου
(5/3/2010)
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

ΕΤΟΙΜΟ ΤΟ ΝΕΟ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ ΤΗΣ ΠΑΡΟΥ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΟΥ 2014 (σ.σ: ΔΕΝ ΕΓΙΝΕ ΠΟΤΕ και δεν ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΑΠΟ Γ.ΡΑΓΚΟΥΣΗ ΚΑΙ ΧΡ. ΒΛΑΧΟΓΙΑΝΝΗ)

Την Τρίτη 2 Μαρτίου 2010 πραγματοποιήθηκε στο Υπουργείο Υποδομών Μεταφορών και Δικτύων το προγραμματισμένο ραντεβού του Δημάρχου Πάρου κ. Χρήστου Βλαχογιάννη με τον Υφυπουργό κ. Νίκο Σηφουνάκη παρουσία του Γ. Γραμματέα κ. Χάρη Τσιόκα και τριών υπηρεσιακών παραγόντων της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας.
Το θέμα που συζητήθηκε αφορούσε την πορεία για την κατασκευή του νέου αεροδρομίου της Πάρου, τον τρόπο και το χρονοδιάγραμμα υλοποίησης του έργου.
Εν αρχή υπήρξε λεπτομερής, αναλυτική ενημέρωση από μέρους της ΥΠΑ και εν συνεχεία αποφασίστηκε η διαδικασία εκτέλεσης του έργου σε δύο φάσεις.
Η πρώτη φάση εκτέλεσης περιλαμβάνει την ανάθεση κατασκευής του διαδρόμου, προχωρώντας στην επικαιροποίηση της υπάρχουσας μελέτης και ταυτόχρονα στην άμεση εκπόνηση της ηλεκτρομηχανικής μελέτης.

Οι ανωτέρω αναθέσεις θα γίνουν έως τις 15/03/2011 και ο ανάδοχος αναμένεται να ξεκινήσει τις εργασίες έως τις 30/06/2011. Το προβλεπόμενο μήκος του διαδρόμου θα φτάσει τα 1.400m με παράλληλη πρόβλεψη δύο ζωνών ασφαλείας στην αρχή και το τέλος του μήκους 600m, με δύο τροχοδιαδρόμους καθώς και δυνατότητα επέκτασης.

Η δεύτερη φάση εκτέλεσης περιλαμβάνει την ανέγερση των κτηριακών υποδομών του αεροδρομίου συνολικής επιφάνειας 5.000 έως 7.000 τ.μ. και η προκαταρκτική μελέτη κατασκευής ξεκινά στις 10/04/2011 (σ.σ: ΔΕΝ ΕΓΙΝΕ ΠΟΤΕ).
Ο στόχος μας είναι ο ανάδοχος να ξεκινήσει τις εργασίες το αργότερο τον Οκτώβριο του 2011 (σ.σ: ΔΕΝ ΕΓΙΝΕ ΠΟΤΕ) και το έργο να έχει ολοκληρωθεί και να παραδοθεί στο τέλος του 2014.
Αισθάνομαι την ανάγκη να εκφράσω δημόσια τις ευχαριστίες μου προς τον αρμόδιο Υφυπουργό κ. Νίκο Σηφουνάκη, τον Υπουργό Εσωτερικών, Αποκέντρωσης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης κ. Γιάννη Ραγκούση καθώς και στην σημερινή κυβέρνηση συνολικά που από την πρώτη στιγμή στάθηκαν στο πλευρό του Δήμου Πάρου με θέρμη και αποφασιστικότητα ικανοποιώντας το διαχρονικό και δίκαιο αίτημα μας για την πραγματοποίηση αυτού του μεγάλου αναπτυξιακού έργου για το νησί μας.
Ας μη λησμονούμε ότι η προηγούμενη κυβέρνηση προέβλεπε ότι τα χρήματα από το ΕΣΠΑ θα διατεθούν αποκλειστικά για την βελτίωση των 5 μεγαλύτερων αεροδρομίων της χώρας, αποκλείοντας ουσιαστικά την κατασκευή νέου αεροδρομίου στην Πάρο. Είναι η κυβέρνηση η σημερινή που ήρθε να ανατρέψει τα δεδομένα (σ.σ: ΔΕΝ ΕΓΙΝΕ ΠΟΤΕ) και να δώσει κατ’ αυτόν τον τρόπο στο νησί μας την δυνατότητα να αποκτήσει επιτέλους το νέο σύγχρονο και λειτουργικό αεροδρόμιο που τόσο πολύ επιθυμούσαμε όλοι μας.
Το ιστορικό αυτό γεγονός, το ύψιστης σημασίας για όλους τους Παριανούς, έφτασε στην κορύφωση του και μας γεμίζει υπέρμετρη ικανοποίηση και ανείπωτη χαρά.
ΤΟ ΟΝΕΙΡΟ ΚΑΘΕ ΠΑΡΙΑΝΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΝΕΟ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ ΤΟΥ ΝΗΣΙΟΥ ΜΑΣ ΓΙΝΕΤΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ»

entipa_mauro_290514