Με τσαμπουκά της AEGEAN, o Χρυσοχοΐδης κάνει τη λακκούβα Ραγκούση λειτουργικό αεροδρόμιο

Ο Χρυσοχοίδης στην Πάρο σήμερα το μεσημέρι ανακοινώνει:
– Λυόμενα κτήρια για να λειτουργήσει ο «ορφανός» διάδρομος του Γ. Ραγκούση
– Με απαίτηση της Aegean που θέλει να μετατρέψει την παθητική γραμμή που «κληρονόμησε» σε κερδοφόρα.

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ | Του Κ.Ν.Δραγάτη

ΣΥΜΦΩΝΑ με ασφαλέστατες πληροφορίες από την Αθήνα, ο αρμόδιος υπουργός μεταφορών, Μ. Χρυσοχοϊδης, σήμερα το μεσημέρι (11|9, 16:00, εκτός απροόπτου) θα βρεθεί στις εγκαταστάσεις του εργοταξίου που κατασκευάζεται ο «ορφανός» διάδρομος, το σκάμα, η λακκούβα, με σκοπό να ανακοινώσει λύση στο πρόβλημα.
Να μπορέσει δηλαδή – έστω και με έναν προσωρινό τρόπο – να λειτουργήσει ο νέος διάδρομος, προκειμένου να μην φθείρεται αχρησιμοποίητος.

Θα ανακοινώσει ότι με μέριμνα της ήδη υπάρχουσας κατασκευαστικής εταιρείας (Ίντρακατ) θα στηθούν μικρότερα από τα αναγκαία προκατασκευασμένα κτήρια που – έστω και οριακά – θα μπορούν να εξυπηρετήσουν τις αυξημένες ανάγκες σε επιβατική κίνηση, αλλά και να πληρούνται οι μίνιμουμ διεθνείς κανόνες ασφαλείας.
Κάτι καλύτερο δεν μπορεί να γίνει αυτή τη στιγμή, αφού ούτε μελέτες υπάρχουν έτοιμες για τα νέα, κανονικά κτήρια, αλλά το κυριότερο, δεν υπάρχουν τα απαραίτητα κονδύλια.

ΤΟ ΠΑΡΑΣΚΗΝΙΟ

Ο βασικός παράγοντας για τη συγκεκριμένη εξέλιξη είναι η μοναδική εταιρεία που εκτελεί πτήσεις στην Πάρο και γενικότερα στην Ελλάδα πια. Όπως είναι γνωστό η AEGEAN έχει «κληρονομήσει» την υποχρέωση να κάνει κάποιες υποχρεωτικές πτήσεις στην Πάρο, και να «μπαίνει μέσα» καθημερινά, παρά του ότι επιδοτείται κιόλας με ένα ποσοστό επί του εισιτηρίου,

Υψηλόβαθμα στελέχη της συγκεκριμένης εταιρείας τα τελευταία χρόνια έχουν χτυπήσει όλες τις πόρτες και έχουν «πιέσει» αφόρητα, ώστε με κάθε τρόπο να βρεθεί λύση ώστε να μπορεί να λειτουργεί ο «ορφανός» διάδρομος που εγκατέλειψε για την αυτοπροβολή του ο Γ. Ραγκούσης.
Η AEGEAN θέλει να αρχίσει να βγάζει λεφτά από την Πάρο, αντί να μπαίνει μέσα.

Εφόσον προχωρήσουν οι συμφωνίες χωρίς προβλήματα και με δεδομένο ότι τα κτήρια είναι ελαφρός κατασκευής, αναμένεται να έχουν τελειώσει μέχρι το καλοκαίρι του 2015.
Τις «πιέσεις» της αεροπορικής εταιρείας που διοικείται από πολύ ισχυρή οικογένεια της Κρήτης η οποία έχει αποδείξει ότι διαθέτει πολύ μεγάλες δυνατότητες επιρροής στην κυβέρνηση Σαμαρά, συνέδραμαν πολύ συγκεκριμένοι παράγοντες της Πάρου (τεχνοκράτες στα αεροπορικά και επαγγελματίες του τουρισμού).

ΤΕΛΟΣ
Επειδή θα οργιάσουν με ανακοινώσεις τις επόμενες ημέρες στην Πάρο οι ανίκανοι και ψεύτες που κοροιδεύοντας δημιούργησαν το αδιέξοδο, το parosnews.gr διαβεβαιώνει: ΚΑΝΕΙΣ ΤΟΠΙΚΟΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΤΙΠΟΤΕ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΛΥΣΗ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΑΚΟΙΝΩΘΕΙ ΣΗΜΕΡΑ.
Η είδηση ασφαλώς είναι πολύ θετική και δίνει μία – έστω προσωρινή, πλην λειτουργική – διέξοδο, στο αδιέξοδο που δημιούργησαν επί 40 χρόνια πολιτικοί κερδοσκόποι και γνωστοί ψεύτες.

entipa_mauro_290514