Συνεχίζεται η στρατηγική ήττας της Πάρου στον τουρισμό
ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ της προεκλογικής αυτοπροβολής, αλλά και στα «ίδια βήματα» με όλες τις χρονιές που προηγήθηκαν, η πρόεδρος της τουριστικής επιτροπής και δημοτική σύμβουλος της απερχόμενης δημοτικής αρχής Μ. Χανιώτη, δημοσιοποίησε ανακοίνωση. Το περιεχόμενο αφορούσε δραστηριότητες δήθεν προβολής του νησιού ενόψει της νέας τουριστικής σεζόν…
Παρόμοιες προσπάθειες γίνονται τα τελευταία χρόνια και δεν έχουν αποδώσει γιατί είναι αποσπασματικές, ανοργάνωτες και ισχνής εμβέλειας. Παρά τον κόπο που καταβάλλουν εθελοντές που προσπαθούν να τις βοηθήσουν, με ευθύνη της δημοτικής αρχής πάσχουν στον σχεδιασμό και τον στόχο. Έχουν βασικό χαρακτηριστικό το «γιουρούσι» και το «όπου μας καλούν πηγαίνουμε».
Ποιος κερδίζει;
Μόνο οι εταιρείες που διαμεσολαβούν με αμοιβή κερδίζουν από αυτές τις ενέργειες και φυσικά όχι η Πάρος, της οποίας ο τουρισμός κάθε χρόνο διολισθαίνει όλο και περισσότερο σε κρατήσεις και τζίρους, με ελάχιστες εξαιρέσεις εκείνους τους επιχειρηματίες που δουλεύουν μόνοι τους και εκτός δημοτικής πολιτικής. Η «στρατηγική της ήττας του τουρισμού» της Πάρου της δημοτικής αρχής Χρ. Βλαχογιάννη περιείχε τις εξής άσχετες συναντήσεις, σύμφωνα με το σχετικό δελτίο τύπου του Δήμου Πάρου:

Η εικόνα της συνάντησης μίας από τις εκδηλώσεις που προβάλλει η δημοτική αρχή σαν κατόρθωμα. Καμία εικοσαριά άτομα αγνώστου προελεύσεως στοιβαγμένα σε ένα γραφείο!
«- Στις 29 Ιανουαρίου πραγματοποιήθηκε εκδήλωση προβολής ελληνικών προορισμών και ξενοδοχείων στα γραφεία της TURSAB σε συνεργασία με γνωστό γραφείο προβολής προορισμών. Περισσότερα από 30 τουριστικά γραφεία παρακολούθησαν τις παρουσιάσεις. Στην εκδήλωση αυτή από τις Κυκλάδες συμμετείχε μόνο η Πάρος.
– Στις 28 και 29 Ιανουαρίου ο Δήμος Πάρου συμμετείχε σε εκδήλωση παρουσίασης προορισμών (workshop), με την συνεργασία του γραφείου ΕΟΤ Ιταλίας και της εταιρείας MTC group. Η εκπρόσωπος της Τουρ. επιτροπής, κα Στέλλα Φυρογένη παρουσίασε το νησί μας σε τουριστικούς πράκτορες και συναντήθηκε με εκπροσώπους μεγάλων τουρ. γραφείων με στόχο την ένταξη της Πάρου στα προγράμματά τους για το Καλοκαίρι 2014! Επίσης, πραγματοποιήθηκε και βραδιά γευσιγνωσίας. Στην προωθητική αυτή ενέργεια συμμετείχαν εκτός από την Πάρο και τα νησιά Μήλος και Ίος».
ΚΑΙ ΡΩΤΑΜΕ: Πόσα συμβόλαια υπογράφηκαν μετά από αυτές τις εκδηλώσεις με τους εν λόγω τουριστικούς πράκτορες. Δεν γράφει κάτι το δελτίο τύπου …
Και καπηλεία
Στο ίδιο δελτίο τύπου του Δήμου, στις ενέργειες που υποτίθεται κάνει για να προωθήσει την προβολή της Πάρου, η κα Χανιώτη ενέταξε και την πρωτοβουλία του προξενείου της Ιταλίας που λειτουργεί στην Πάρο. Βεβαίως, ο Δήμος δεν έχει καμία σχέση με αυτές τις προσπάθειες, εκτός του ότι δίνει κάποια διαφημιστικά φυλλάδια. Παραθέτουμε λοιπόν τις καλές προσπάθειες του στελέχους του προξενείου Ιάκωβου Σκιαδά ξεχωριστά για να του αναγνωρίσουμε τη δική του – ατομική – προσπάθεια να προβάλλει το νησί μας στην Ιταλία με τρόπους που δεν έχουν καμία σχέση με τις προχειρότητες της δημοτικής αρχής.
Έτσι, στην Περούτζια της Ιταλίας το επίτιμο Ιταλικό προξενικό γραφείο Πάρου πραγματοποίησε τελευταία εκδηλώσεις προβολής φωτογραφικού υλικού της Πάρου, ενώ οι παραβρισκόμενοι απόλαυσαν τοπικές γεύσεις. Εκθέσεις φωτογραφίας με υλικό από την Πάρο θα πραγματοποιηθούν το επόμενο διάστημα σε πολλές πόλεις της Ιταλίας σε συνεργασία με τους εκεί τοπικούς φορείς.
Απάντηση