ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ 2 | Προς πλαστογράφους και ηλίθιους
Να είναι τυχαίο ότι η Σαντορίνη εφέτος κλείνει με 57% αύξηση τουριστικών αφίξεων, χωρίς να έχει σημειώσει πτώση λόγω κρίσης σε καμία από τις προηγούμενες χρονίες;
Η Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου ανακοίνωσε σήμερα 17|12 την συμβολαιοποίηση …
ΌΧΙ ένταξη σε προγραμματισμό έργων ΕΣΠΑ …
ΌΧΙ έγκριση όρων δημοπράτησης …
ΌΧΙ διαδικασία ανάδειξης εργολάβου, ενστάσεις και παρατράγουδα …
ΠΡΟΣΟΧΗ: Μιλάμε για την ΣΥΜΒΟΛΑΙΟΠΟΙΗΣΗ με την κατασκευαστική εταιρεία ΕΓΝΑΤΙΑ Α.Ε του έργου του νέου αυτοκινητοδρόμου αξίας 8,5 εκατομμύρια ευρώ που θα συνδέει το ΔΙΕΘΝΕΣ αεροδρόμιο Σαντορίνης με το τουριστικά ακριβότερο σημείο του νησιού, την Οία.
Το έργο αυτό που εξασφάλισαν οι Σαντορινιοί για το νησί τους είναι ΤΕΡΑΣΤΙΟ.
Προσοχή, μιλάμε για ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΕΡΓΟ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗΣ και ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ και όχι τόσο μεγάλης μεταφορικής αξίας.
ΕΞΗΓΟΥΜΑΣΤΕ:
Αυτός ο δρόμος διατρέχει την πλευρά του γειτονικού μας νησιού που δεν είναι τουριστική. Δεν είναι η πλευρά που ενδιαφέρει κανένα τηλεοπτικό κανάλι, κανένα δημοσιογράφο, κανέναν επισκέπτη. Είναι η πλευρά που είναι κουραστικό και επικίνδυνο να την οδηγεί κανείς, ιδίως βράδυ.
Με την ολοκλήρωση αυτού του έργου, το τελευταίο που ενδιαφέρει τους Σαντορινιούς είναι η διασύνδεση του αεροδρομίου τους με την Οία. Αυτό γίνεται – με υποδεέστερες συνθήκες έστω – όλα τα τελευταία πολύ αποδοτικά τουριστικά χρόνια του νησιού.
Εκείνο που τους ενδιαφέρει είναι ότι συνδέουν την ηπειρωτική – μη τουριστική μέχρι σήμερα – Σαντορίνη, με τον τουρισμό και το εμπόριο.
Η υπόλοιπη – μη εμπορική Σαντορίνη – πρόκειται να αναπτυχθεί τα επόμενα χρόνια:
α) πολεοδομικά, αφού θα χτιστούν αναρίθμητες νέες οικοδομές για εμπορική εκμετάλλευση εκατέρωθεν του νέου δρόμου, ενώ θα αναπτυχθούν βιοτεχνικές – αγροτικές και τουριστικές μονάδες πλησίον του περάσματος του δρόμο, εκεί που σήμερα δεν θα σκαφτόταν να κάνει κάτι τέτοιο, αφού θα ήταν χωρίς πρόσβαση στα κέντρα του τουριστικού ενδιαφέροντος.
β) Η τοπική οικονομία της οικοδομής της Σαντορίνης – η οποία μέχρι πριν τρία χρόνια ήταν μεγάλη, αλλά όχι μεγαλύτερη της Παριανής – πρόκειται να συντηρηθεί τα επόμενα χρόνια εκ της πολεοδομικής ανατροπής που θα επισυμβεί στην περιοχή.
γ) Εξ αυτής της εξέλιξης, θα πριμοδοτηθεί το υπάρχον εμπόριο της τοπικής αγοράς, ενώ θα αναπτυχθεί μία νέα «περιφερειακού» χαρακτήρα αγορά.
δ) Όλοι οι υπάρχοντες – ήδη γνωστοί – τουριστικοί προορισμοί της Σαντορίνης, ενδυναμώνονται, αφού με πολύ άνετο τρόπο θα «πωλούν» το προνόμιο της εύκολης και γρήγορης πρόσβασης στο αεροδρόμιο για τους πελάτες τους.
Ο τρόπος της ανακοίνωσης
Το έργο κατασκευής του αυτοκινητόδρομου ανακοινώθηκε από τον παλαιό ΠΑΣΟΚΟ Γ. Μαχαιρίδη με την προεκλογική στόχευση να πάρει τη Σαντορίνη από ψήφους στις προσεχείς περιφερειακές εκλογές. Επειδή όμως το έργο έχει εξαγγελθεί και άλλες φορές, στα «προκαταρτικά» του και επειδή υπήρχαν ενστάσεις κλπ, κλπ, προβλήματα σε προσπάθεια διαγωνισμού και είχε «κωλύσει», έμαθε το μάθημα του και ανακοινώνει με φειδώ το συμβόλαιο κατασκευής.
Έχει σημασία να διαβάσει κανείς πόσο λυτή είναι η ανακοίνωση, χωρίς θριάμβους, χωρίς φαμφάρες. Ο Γ. Μαχαιρίδης είναι το ίδιο με άλλους μέσα στο «σύστημα» του πολιτικαντισμού που μας έφερε στην κρίση, όμως είναι «χορτάτος» και ξέρει πότε με λόγια πρέπει να ωραιοποιηθεί το «τίποτα» και πότε έχει στα χέρια του κάτι σημαντικό για να ανακοινώσει!
Από το Δήμο Σαντορίνης, μέχρι την ώρα που γράφαμε το κείμενο, δεν είχε εκδοθεί ανακοίνωση, προφανώς, γιατί ντρέπονται να ανακοινώσουν κάτι που εκκρεμεί τα τελευταία χρόνια, πριν οι πολίτες να το δουν να γίνεται και κυρίως να τελειώνει!
Ακολουθεί η ανακοίνωση:
«ΘΕΜΑ: Υπογραφή σύμβασης για το έργο «Κατασκευή οδικού δικτύου Αεροδρόμιο – Φηρά – Βουρβούλο – Οία Θήρας»
Ο Περιφερειάρχης Νοτίου Αιγαίου κ. Γιάννης Μαχαιρίδης ανακοινώνει ότι στις 5 Δεκεμβρίου υπεγράφη η σύμβαση για την εκτέλεση του έργου «Κατασκευή οδικού δικτύου Αεροδρόμιο – Φηρά – Βουρβούλο – Οία Θήρας» ύψους 8,5 εκ. ευρώ.
Το έργο, το οποίο υλοποιείται από την ΕΓΝΑΤΙΑ ΟΔΟΣ Α.Ε., προβλέπει την κατασκευή οδικού άξονα που θα ξεκινά από απόσταση 1 περίπου χιλιομέτρου δυτικά του αεροδρομίου και θα καταλήγει στην υπάρχουσα ασφαλτοστρωμένη επαρχιακή οδό Οίας – Βουρβούλου. Το συνολικό μήκος του δρόμου θα είναι 8,9 χιλιομέτρων, ενώ θα κατασκευαστούν επίσης και οι συνδετήριοι δρόμοι των Φηρών, του Βουρβούλου και του Καρτεράδου, συνολικού μήκους 3,9 χιλιομέτρων.
Πρόκειται για έργο πολύ μεγάλης σημασίας για τη Σαντορίνη, καθώς θα εξυπηρετήσει την κίνηση από και προς το αεροδρόμιο και θα διευκολύνει την επικοινωνία μεταξύ των οικισμών Καρτεράδου, Βουρβούλου, Φηρών και Οίας, εξασφαλίζοντας ένα άνετο, γρήγορο και ασφαλές οδικό δίκτυο στο βόρειο και κεντρικό τμήμα του νησιού, το οποίο επιβαρύνεται ιδιαίτερα, ειδικά κατά την τουριστική περίοδο. Το Πρόγραμμα συγχρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Ανάπτυξης και το Ελληνικό Δημόσιο».
Συμπέρασμα:
Οι τοπικές αρχές της Σαντορίνης που επιδίωξαν το έργο, γνωρίζουν πώς να τοποθετούν τις ανάγκες στη σειρά και πώς να διεκδικούν έργα «πολλαπλασιαστές αξίας» για τον τόπο τους.
Όχι αποσπασματικές και ασύνδετες ενέργειες που τις πανηγυρίζουν σαν να πρόκειται για το όγδοο θαύμα!!!
Οποιαδήποτε σχέση με τις «αρχές» της Πάρου … δεν υπάρχει!
ΥΓ: Αφιερωμένο στην «μπουμπούκα» από την Αλυκή!
Απάντηση