ΣΧΟΛΕΙΑ | Οι γονείς έβαλαν σε «σειρά» το αντιδήμαρχο κ. Κουτσουράκη για το Γυμνάσιο Παροικιάς

ΓΚΟΥΦΥ

 

Σχετικά με ανάρτηση που είχαμε κάνει εχθές 30|10 η οποία αφορούσε σοβαρό ζήτημα συντήρησης σε αίθουσες του Γυμνασίου Παροικιάς, παραθέτουμε εξέλιξη που μας γνωστοποιήθηκε σήμερα 31|10. Έτσι …

ΣΤΙΣ 30|10 το μεσημέρι πραγματοποιήθηκε συνεδρίαση της δημοτικής επιτροπής παιδείας δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης υπό τον αντιδήμαρχο κ. Κουτσουράκη. Σε αυτή τη συνεδρίαση παρέστησαν εκπρόσωποι του Συλλόγου Γονέων Γυμνασίου Παροικιάς και οι εκπρόσωπος της Ένωσης Συλλόγων Γονέων. Ο κ. Κουτσουράκης παραδέχτηκε ότι η δημοτική αρχή είχε δράσει πρόχειρα, αφού ανακοίνωσε ότι έδωσε εντολή να σταματήσουν οι εργασίες «μπαλωμάτων». Ενημέρωσε ότι ζήτησε από δύο μηχανικούς της τεχνικής υπηρεσίας του Δήμου Πάρου να εξετάσουν το θέμα και να καταθέσουν έως τη Δευτέρα 4|11 έκθεση πραγματογνωμοσύνης για την κατάσταση των αιθουσών του Γυμνασίου Παροικιάς.
Βεβαίως, δεν ενημέρωσε ο αντιδήμαρχος αν θα ζητούσε από τη διεύθυνση του σχολείου να μην χρησιμοποιούνται οι συγκεκριμένες αίθουσες μέχρι την ολοκλήρωση του ελέγχου.

Μία τέτοια ενέργεια θα ήταν αυτονόητη, αλλιώς, τι νόημα έχει ο έλεγχος κινδύνου πτώσης επιχρισμάτων από την οροφή; Ωστόσο, δεν εξετάστηκε από την πλευρά της δημοτικής αρχής διότι δεν υπάρχουν αίθουσες για να γίνουν τα μαθήματα και αυτό θα αναδείκνυε την έλλειψη λύσης στο πρόβλημα σχολικών υποδομών της πρωτεύουσας που άφησε άλυτο τα τελευταία χρόνια η παρούσα δημοτική αρχή Χρ. Βλαχογιάννη.

20131021-201225.jpg

Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: