Να ισχύσουν οι εκπτώσεις και για τα παιδιά
… που ταξιδεύουν συχνά με το καράβι
ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΠΑΡΑΠΟΝΩΝ δημοσιοποίησαν δύο συμπατριώτες μας για να θίξουν το ζήτημα των εκπτώσεων που δεν προσφέρονται σε παιδιά άνω των 10 ετών, όταν επαναλαμβάνουν ταξίδια με το καράβι. Τα παράπονα απευθύνονται στην πλοιοκτήτρια εταιρεία, αλλά κοινοποιείται και στον Δήμο Πάρου. Ακολουθεί η σχετική επιστολή:
Προς: Blue star ferries
«Με την επιστολή μας θέλουμε να ρίξουμε την προσοχή σας σε ένα λάθος της κάρτας seasmiles της εταιρείας σας. Ως νησιώτες, μόνιμοι κάτοικοι της Πάρου, κάνουμε συνεχή χρήση των πλοίων σας οικογενειακώς όλο το έτος. Όμως τα ανήλικα παιδιά μας δεν έχουν το δικαίωμα κατοχής κάρτας seasmiles. Σημειώνεται ότι άλλη εταιρεία που δραστηριοποιείται στα νησιά μας, εκδίδει ανάλογη κάρτα στα ανήλικα άτομα. Τα παιδιά άνω των 10 ετών, σύμφωνα με τον κανονισμό της εταιρείας σας, πληρώνουν ολόκληρο εισιτήριο. Εδώ υπάρχει μια αντίφαση. Φοιτητές, στρατιώτες και άλλες κατηγορίες (και ορθώς) που είναι μεγαλύτερης ηλικίας άτομα πληρώνουν μειωμένο ναύλο. Όταν τα παιδιά μας βγουν από το πλοίο στον Πειραιά ή στα ΚΤΕΛ των νησιών μας πληρώνουν επίσης μειωμένο (και πάλι ορθώς) . Όμως δεν δικαιούνται μειωμένο εισιτήριο στα πλοία.
Και ενώ τα παιδιά πληρώνουν πλήρες εισιτήριο , η εταιρείας σας δεν τους χορηγεί κάρτα seasmiles επειδή είναι ανήλικοι! Δηλαδή μονά – ζυγά τα παιδιά είναι χαμένα. Εμείς ως γονείς πληρώνουμε το εισιτήριο των παιδιών μας. Αν δεν μπορούν , ως ανήλικοι, να κατέχουν κάρτα seasmiles , θα μπορούσε να φορτώνονται οι πόντοι των εισιτηρίων τους στις κάρτες των γονέων που καταβάλουν το αντίτιμο. Είναι παράλογο να φορτώνονται οι πόντοι των εισιτηρίων των αψύχων αυτοκινήτων μας και όχι των εμψύχων τέκνων μας! Είναι παράλογο ενώ μπορούμε να εκδώσουμε δωρεάν εισιτήρια για τα παιδιά μας από τους πόντους που έχουμε συγκεντρώσει , να μην μπορεί να μας δώσουν πόντους τα εισιτήρια τους που πληρώνουμε. Είναι σημαντικό για τους νησιώτες επιβάτες που χρησιμοποιούν τα πλοία σας όλο το χρόνο πολλαπλώς, , να μην συνεχιστεί αυτό το λάθος και παρακαλούμε για την άμεση μέριμνά σας».
Με εκτίμηση
Νίκος Μαρινάκης
Δημήτρης Γεωργιάδης
Απάντηση