Η ανακατασκευή του δρόμου στην Παροικιά
ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ
Πλήρης καταστροφή του τουρισμού στην πρωτεύουσα
Η θλίψη του τόπου να έχει δήμαρχο τον Χρ. Βλαχογιάννη
Φωτογραφία: Robert van der Most
Την τελευταία εβδομάδα, την πρώτη της καλοκαιρινής σεζόν, ενώ τα μηνύματα από τη Σαντορίνη και τη Μύκονο – από τις Κυκλάδες – είναι πολύ ενθαρυντικά όσο αφορά την αύξηση των τουριστικών αφίξεων, στην Πάρο τα πράγματα βαίνουν προς την ακριβώς αντίθετη κατεύθυνση.
Αφενός …
… από τα καράβια δεν κατεβαίνουν τουρίστες, αφετέρου, όσοι κατέβουν αποκτούν την χειρότερη εντύπωση για το νησί μας.
Ο εργολάβος που πραγματοποιεί τις εργασίες ανακατασκευής του κεντρικού δρόμου της Παροικιάς, μεταξύ Κέντρου Υγείας και Εκατονταπυλιανής, έχει κυριολεκτικά διαλύσει την κυκλοφορία στην πρωτεύουσα. Είναι χαρακτηριστικό ότι ενόψει του ότι θα ξεκινούσαν εργασίες δεν έχει ληφθεί καμία μέριμνα κυκλοφοριακών ρυθμίσεων, ώστε να ταλαιπωρούνται κατά το δυνατόν λιγότερο οι εποχούμενοι. Ένας δημοτικός αστυνόμος υπάρχει μόνο στο σημείο που γίνονται τα έργα, εκεί δηλαδή που, όταν φτάσουν τα οχήματα, είναι πολύ αργά για να γίνει η οποιαδήποτε ρύθμιση, πόσο μάλλον που ο δημοτικοί αστυνόμοι δεν έχουν γνώσεις κυκλοφοριακής διευθέτησης.
Όμως το στοίχημα έχει χαθεί από την αρχή διότι δεν υπήρχε – όπως φαίνεται – καμία απολύτως προετοιμασία μεταξύ του εργολάβου και της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου που είναι η υπεύθυνη αρχή για την πραγματοποίηση του έργου, για έκτακτη οδοσήμανση στους δρόμους γύρω από τις εργασίες, ώστε να μην ταλαιπωρούνται οι εποχούμενοι.
Άφαντη η δημοτική αρχή
Πριν από λίγες εβδομάδες η δημοτική αρχή του Χρ. Βλαχογιάννη καθύβριζε τον ιστότοπο μας και την εφημερίδα μας, επειδή είχαν δημοσιεύσει ΕΠΙΣΗΜΗ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου με την οποία γνωστοποιούνταν η έναρξη των εργασιών ανακατασκευής του περιφερειακού δρόμου Νάουσας και του αντίστοιχου συγκεκριμένου δρόμου στην Παροικιά.
Η δημοτική αρχή κατηγορούσε εμάς και όχι την εκδούσα αρχή της ανακοίνωσης, διότι ισχυριζόταν ότι εργασίες ανακατασκευής των δύο δρόμων ήταν επίτευγμα του Δήμου Πάρου από την εποχή που ήταν υπουργός εσωτερικών ο τεράστιος πολιτικός και «σωτήρ» της χώρας και του τόπου (βλέπε: μνημόνια, αυτοκτονίες, καταστροφή μικρομεσαίων επιχειρήσεων, χαράτσια, φόροι, παράδοση εθνικής κυριαρχίας) Γιάννης Ραγκούσης. Για όσους δεν τον θυμούνται, μιλάμε για τον αρχυπουργό της κυβέρνησης του πρωθυπουργού Γιώργου Παπανδρέου.
«Χτυπιότανε» δηλαδή ο δήμαρχος μας Χρ. Βλαχογιάννης προκειμένου να του πιστωθεί ένα έργο συντήρησης υφιστάμενης υποδομής. Εκεί έχουμε φτάσει στην Πάρο του 2013, να προσπαθούν να αυτοπροβληθούν οι πολιτικοί της επειδή κάνουν έργασίες συντήρησης. Και υπάρχουν και χειρότερα. Να βρίζουν επειδή ένα μέσο ενημέρωσης έγραψε ότι οι συγκεκριμένες εργασίες δεν γίνονται από την δημοτική αρχή, αλλά από την περιφερειακή αρχή.
Τώρα ο Βλαχογιάννης σφυρίζει αδιάφορα
Τις τελευταίες ημέρες που υπάρχει ένα μπάχαλο στους δρόμους της πρωτεύουσας της Παροικίας, όποιοι πολίτες ή ιδιοκτήτες καταστημάτων τηλεφωνούν στους αντιδήμαρχους για να παραπονεθούν για τα προβλήματα, εκείνοι τους απαντούν ότι το έργο είναι της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου.
Με λίγα λόγια, αποκαλύπτεται για άλλη μία φορά το γνωστό υποκριτικό και διπρόσωπο στιλ διοίκησης της δημοτικής αρχής. Στη συγκεκριμένη περίπτωση, εμφανίστηκε ως δημιουργός των εργασιών των δρόμων για να καπηλευτεί τη δημοσιότητα – ότι τάχα – κάνει έργα. Όταν όμως φάνηκαν τα προβλήματα και οι σφοδρές διαμαρτυρίες των πολιτών για τις επικίνδυνες προχειρότητες μέσα στην τουριστική σεζόν, υπέδειξε σαν υπεύθυνη για τις εργασίες την Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου.
Η αλήθεια είναι η εξής
Οι εργασίες ανακατασκευής και συντήρησης των δρόμων έγιναν με επιμέλεια την Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου. Τα κονδύλια είχαν – όπως και για όλη την Ελλάδα – υπογραφεί από τον αρμόδιο υπουργό εσωτερικών που τότε, ήταν ο Γ. Ραγκούσης, ο οποίος καίτοι με ιδιαίτερο ζήλο για την περίπτωση, έβαλε μία υπογραφή για χρήματα από τον κρατικό προϋπολογισμό των φορολογουμένων πολιτών και όχι από την τσέπη του.
Ωστόσο, η δημοτική αρχή Χρ. Βλαχογιάννη αντί να διεκδικεί δάφνες για κάτι στο οποίο δεν είχε καμία συμμετοχή, θα μπορούσε να παρέμβει και να ορίσει στον εργολάβο και στην Περιφέρεια τους δικούς της όρους για: α) τον τρόπο που θα εξελιχθούν οι εργασίες, β) το χρόνο που θα γίνουν οι εργασίες, γ) την μέριμνα για τις κυκλοφοριακές ρυθμίσεις και την επαρκή – έκτακτη – σηματοδότηση ώστε να διευκολύνονται οι πολίτες και οι τουρίστες.
Και όλα αυτά θα τα αξίωνε μία κατά τα ελάχιστα επαρκής δημοτική αρχή με το δικαίωμα που της δίνει το γεγονός ότι οι εργασίες – ασχέτως με το από ποιον γίνονται – εκτελούνται στην επικράτεια του ΔΗΜΟΥ ΠΑΡΟΥ.
Αυτά θα τα έκανε για να προστατέψει τους πολίτες της η δημοτική αρχή Πάρου, αν δεν ήταν τόσο χαμηλών προσδοκιών και δυνατοτήτων.
NINA 14:24 on 22/05/2013 Μόνιμος σύνδεσμος |
AFTA EINAI TA XALIA TIS ELLADOS KAI TIS PAROU…. AFOU EINAI TA SINFERONTA OPOS AFTO POU GINETE TORA, H ALAGEI TOU DROMOU…. TO PSIFISANE MONO KAI MONO GIA SINFERONDA TOUS, ENOO TO DIMOU KAI FILI……..
ΚΩΣΤΑΣ ΚΑΛΕΡΓΗΣ 15:40 on 28/07/2014 Μόνιμος σύνδεσμος |
Ποιος έβγαλε αυτή τη γελοία μελέτη? ποσά λεφτά φάγανε? A να ρωτήθηκε στο διαύγεια όλο το έργο ,έγινε με διαγωνισμό ,η απλά ανάθεση.ποιον ΡΑΓΚΟΥΣΗ αυτόν που κόλλησε στον Γ,Π για σωτήρας ,ΜΗΝ ΚΑΝΕΤΕ ΟΥΤΕ ΕΝΑ ΜΕΤΡΟ ΕΡΓΟ ΧΩΡΙΣ ΕΓΚΡΙΣΗ ΚΑΙ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΣΤΟ ΔΙΑΥΓΕΙΑ ,ΘΕΩΡΗΤΕ ΑΠΑΤΗ,,,,,,
parosantiparos 22:14 on 28/07/2014 Μόνιμος σύνδεσμος |
Αγαπητέ, αυτά έχουν γίνει ήδη από πέρσι …