Τουρισμός | Η Λίτσα Φτακλάκη συνεχίζει ακάθεκτη…

Το πουλάκι «τσίου», … το πουλάκι «τσίου»

Σχετικά με θέμα που κάναμε εχτές και αφορούσε το δελτίο τύπου της υπεύθυνης για τον τουρισμό της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου, κ. Φτακλάκη (δείτε εδώ: http://wp.me/pU7eZ-414) σας παραθέτουμε νέο δελτίο τύπου, το οποίο θα θέλαμε να ονομάζουμε «ηρωικό».
1) Πως αλλιώς θα μπορούσαμε να χαρακτηρίσουμε το περιεχόμενο ενός δελτίου τύπου που ενημερώνει για κάτι που αφορά όλα τα νησιά των Κυκλάδων, τα οποία όμως, ενώ το πληρώνουν, δεν έχουν συμμετάσχει στη δημιουργία του.
2) Επίσης, τι άλλο μπορούμε να πούμε για κάποιον που νομίζει ότι έκανε κάτι σπουδαίο, ενώ από το κείμενο καταλαβαίνουμε ότι απλώς ακολούθησε την πεπατημένη όλων όσων ασχολούνται με τον τουρισμό: νέα λογότυπα, νέες αφίσες, νέα έντυπα, νέα χαμένα λεφτά. Η χαρά του τυπογράφου και της διαφημιστικής εταιρείας.
Γιατί τα παλαιά ακυρώνονται, με βάση ποια στοιχεία χρειαζόμαστε καινούρια, γιατί τα καινούρια πρέπει να είναι έτσι ή αλλιώς, είναι ερωτήματα που δεν θα απαντηθούν ποτέ. Και δεν θα απαντηθούν ποτέ, γιατί κάποιοι συνεχίζουν να «χαλάνε» τσάμπα τα λεφτά. Φτιάχνουν το πρόγραμμα των πολιτικών στρατηγικών σύμφωνα με τα δικά τους – ατομικά – προγράμματα ανέλιξης στην πολιτική και όχι σύμφωνα με τις ανάγκες του τόπου και της τεκμηρίωσης που χρειάζεται ένας σχεδιασμός για να έχει επιτυχία.
Σας παραθέτουμε το νέο δελτίο τύπου της τεράστιας Λίτσας Φτακλάκη:


ΘΕΜΑ: Δυναμικά και με εξωστρέφεια η προβολή των νησιών μας – Τη νέα στρατηγική παρουσίασε στη Philoxenia η αντιπεριφερειάρχης.
Τη νέα στρατηγική της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου στον τουρισμό, με έμφαση στην εξωστρέφεια, την ανανέωση της εικόνας  των νησιών μας  και την αξιοποίηση των πόρων του ΕΣΠΑ, παρουσίασε σε συνέντευξη Τύπου στην 28η PHILOXENIA που πραγματοποιείται στη Θεσσαλονίκη, η αρμόδια αντιπεριφερειάρχης Λίτσα Φτακλάκη, η οποία έδωσε στη δημοσιότητα και το νέο τουριστικό λογότυπο της Περιφέρειας.

Στην παρουσίασή της η κα. Φτακλάκη χαρακτήρισε μεγάλη πρόκληση την ανάδειξη όλων των νησιών της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου,  χωρίς όμως να υπάρξει «ομογενοποίηση» του προορισμού,  καθώς κάθε νησί έχει τη δική του ταυτότητα και τα δικά του συγκριτικά πλεονεκτήματα. Για αυτό και στρατηγικά η Περιφέρεια επέλεξε να δημιουργήσει ένα brand ως γεωγραφικού προορισμού, που είναι τα νησιά του Αιγαίου, με μότο το «Απέραντο γαλάζιο» που είναι το σήμα κατατεθέν του Αιγαίου.

Τόνισε πως είναι πολύ σημαντικό  να εξομαλυνθούν κατά το δυνατόν οι ανισότητες μεταξύ των νησιών της Περιφέρειας και να υπάρξουν αναπτυξιακές ευκαιρίες και για τα μικρά νησιά, ενώ χαρακτήρισε βασική  προτεραιότητα την επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου, από τον Μάρτιο έως τον Οκτώβριο, σε σχέση με το 4μηνο Ιουνίου-Σεπτεμβρίου που είναι σήμερα. Αυτό μπορεί να επιτευχθεί με την ανάκτηση του μαθητικού τουρισμού, με στροφή και στο εξωτερικό, τον τουρισμό της τρίτης ηλικίας, τον ιατρικό τουρισμό, κ.λπ., ώστε τα νησιά να ανακτήσουν τη χαμένη περίοδο της άνοιξης και του φθινοπώρου.

Επίσης, η κα. Φτακλάκη προανήγγειλε την πλήρη ανανέωση της τουριστικής προβολής των νησιών, με έμφαση στις σύγχρονες ενέργειες μάρκετινγκ που απαιτούνται, ενώ δεν παρέλειψε να αναφερθεί εκτενώς σε ειδικές μορφές τουρισμού στα νησιά, όπως ο πολιτιστικός, ο θρησκευτικός, ο οικολογικός , κ.α. Τέλος, η αντιπεριφερειάρχης ζήτησε τη συμμετοχή και την εμπλοκή όλων των ενδιαφερομένων φορέων και όλων των νησιών στην κοινή προσπάθεια και στον κοινό αγώνα που έχουν να δώσουν τα νησιά μας μέσα σε ένα σκληρό παγκόσμιο ανταγωνιστικό περιβάλλον. Με την ολοκλήρωση της συνέντευξης έγινε κλήρωση δύο ταξιδιών σε Νάξο και Ρόδο για τους δημοσιογράφους που παρέστησαν.