Συµµετοχή σε τουριστική έκθεση του Μιλάνου | Απίθανα και όµως Παριανά

 

Ρεπορτάζ από την εφημερίδα «Τα Νέα Πάρου – Αντιπάρου» της 3 Μαρτίου 2012

Με stand (πάγκο) στο περίπτερο της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου συµµετείχε ο Δήµος Πάρου στη διεθνή έκθεση τουρισµού «ΒΙΤ» στο Μιλάνο. Η έκθεση που άλλα χρόνια αποτελούσε ένα από τους βασικούς στόχους προβολής του Δήµου Πάρου, φέτος όπως γίνεται κατανοητό υποβαθµίστηκε αρκετά από την τουριστική επιτροπή του νησιού µας. Είναι δε χαρακτηριστικό ότι ακόµα και στο φωτογραφικό υλικό που δόθηκε από τον Δήµο Πάρου στα τοπικά ΜΜΕ το νησί µας φαίνεται «χαµένο» δίπλα σε άλλους ανταγωνιστικούς Κυκλαδίτικους προορισµούς, όπως διαπιστώνεται και στη φωτογραφία).

Παρόλα αυτά η τουριστική επιτροπή του Δήµου Πάρου αρέσκεται…

…για άλλη µία φορά σε βαρύγδουπες εκφράσεις (δίχως καµία επεξήγηση) του τύπου: «Το ενδιαφέρον για το νησί µας ήταν πολύ µεγάλο. Πραγµατοποιήθηκαν επαφές µε τουριστικούς πράκτορες και συναντήσεις µε εκπροσώπους του Ιταλικού Τύπου, όπως µε δηµοσιογράφο και φωτογράφο ταξιδιωτικών περιοδικών σε προγραµµατισµένη βάση». Με λίγα λόγια, ενώ από µόνοι τους στη τουριστική επιτροπή γράφουν στο δελτίο για «µεγάλο τουριστικό ενδιαφέρον» δεν εξηγούν στο ελάχιστο τη «φτωχή» µας εκεί παρουσία. Όπως φυσικά και δεν δίνουν καµία άλλη εξήγηση για τις χιλιοειπωµένες εκφράσεις «µε εκπροσώπους του τύπου», που στη συνέχεια µας εξηγούν για ένα δηµοσιογράφο και ένα φωτογράφο κάποιου ταξιδιωτικού περιοδικού…

Ακόµα, σύµφωνα µε το δελτίο τύπου, της κατά επανάληψη συλλαµβανόµενης προέδρου κ. Μ. Χανιώτη για ψευδή πληροφόρηση σε ανάλογες ανακοινώσεις, γράφεται: «Το περίπτερο επισκέφθηκε ο υφυπουργός τουρισµού κ. Αλιβιζάτος, ο πρόεδρος του ΕΟΤ κ. Ζήκος και ο κύριος Τερζήµπασης διευθυντής του Γραφείου ΕΟΤ Μιλάνου µε τον οποίο διερευνήθηκαν ενέργειες προβολής του νησιού στο µέλλον».

Με ποιον όµως διερευνήθηκαν οι «ενέργειες προβολής» του νησιού µας; Και αυτό διότι η έκθεση στο Μιλάνο, στην οποία το δελτίο τύπου δεν αναγράφει πότε έγινε, το νησί µας δεν εκπροσωπήθηκε από κανένα µεγαλοστέλεχος του Δήµου, αφού φαίνεται πως όλοι είχαν προτιµήσει να πάνε στο Βέλγιο και την Ολλανδία, όπως είχαµε αποκαλύψει στο προηγούµενο φύλλο της εφηµερίδας µας.

Έτσι, τον Δήµο Πάρου στην τουριστική έκθεση εκπροσώπησε το απλό µέλος της τουριστικής επιτροπής κ. Άννα Πολυκανδριώτη στην οποία αξίζουν συγχαρητήρια, καθώς ήταν µόνη της και προσπάθησε να µας εκπροσωπήσει µε τον καλύτερο τρόπο έχοντας να αντιµετωπίσει µεγαθήρια του τουρισµού και φυσικά πρώτα απ’ όλα τα ανταγωνιστικά σε µας νησιά. Ανταγωνιστικά νησιά, µέσα στων οποίων την προϋπάρχουσα πολιτική προβολής έχουµε εκλωβιστεί δίοτι θυµίζουµε πως µε ενέργειες της κ. Μ. Χανιώτη προσελήφθηκε από τον Δήµο Πάρου το ίδιο γραφείο προβολής που εκπροσωπεί και αυτά…

Επίσης, στο δελτίο τύπου της τουριστικής επιτροπής, µε στόµφο τονίζεται ότι, «παράλληλα, ο Δήµος Πάρου συµµετείχε σε πρωτότυπη εκδήλωση προβολής Ελληνικών προορισµών µέσα από τη διανοµή προωθητικού υλικού σε εµπορικά καταστήµατα της γνωστής στο Μιλάνο, συνοικίας «Brera», σε συνεργασία µε το δραστήριο Γραφείο ΕΟΤ Μιλάνου». Η κ. Χανιώτη φαίνεται ότι αρέσκεται στο «πρωτότυπη εκδήλωση προβολής» και φροντίζει να τη γράφει σε κάθε της δελτίο τύπου: Παρακάτω όµως ανακαλύπτουµε ότι «πρωτότυπη εκδήλωση προβολής» θεωρεί τη «διανοµή προωθητικού υλικού σε εµπορικά καταστήµατα». Δεν γνωρίζουµε τη γειτονιά «Brera» που µας γράφει η κ. Χανιώτη στο δελτίο τύπου, αλλά γνωρίζουµε ότι σε κεντρικότατα µεγάλα καταστήµατα των Αθηνών υπάρχουν σεκιούριτι έξω από αυτά για να µην αφήνουν τους δεκάδες περίεργους τύπους να ενοχλούν τους πελάτες µε διανοµή φυλλαδίων που έχουν να κάνουν µε σουβλατζίδικα, πιτσαρίες, εκπτωτικά κουπόνια για διακοπές κλπ. Αν αυτό θεωρείται από την τουριστική επιτροπή Δήµου Πάρου «πρωτότυπη εκδήλωση προβολής» τότε µάλλον, «στραβά αρµενίζουµε» ή κάποιοι έχουν θεοποιήσει το κιτς.

Τέλος, κατά τη γνωστή επωδό των µεγαλοστοµιών της τουριστικής επιτροπής για µία ακόµα φορά το δελτίο τύπου κλείνει µε την επισήµανση: «Τις επόµενες µέρες θα σταλούν οι επαφές µε τουριστικά γραφεία καθώς και περισσότερες πληροφορίες στους επαγγελµατίες του τουρισµού, έτσι, ώστε να έλθουν σε επικοινωνία για περαιτέρω συνεργασία». Θυµίζουµε ότι µε παρόµοιο τρόπο έκλειναν δελτία τύπου της κ. Μ. Χανιώτη και πέρσι µε τις δήθεν µεγάλες επαφές µε φοβερούς και τροµερούς δηµοσιογράφους της Ρωσίας, της «πρωτεύουσας της Σκανδιναβίας», του «πρέσβη» της Ινδονησίας κλπ, κλπ, που έκαναν πλέον το νησί µας ανέκδοτο.