ΧΡΗΣΤΟ ΧΑΣΑΜΕ 3, ΕΩΣ ΚΑΙ ΞΕΦΤΙΛΙΣΤΗΚΑΜΕ | και στην ακτοπλοΐα

 

Λεζάντα: Το νέο μοντέλο σκάφους που ετοιμάζουν οι εταιρείες για τα νησιά μας

Έτσι, επειδή γούσταραν οι εταιρείες που δραστηριοποιούνται στα νησιά μας αποφάσισαν από την 1η Μαρτίου να αλλάξουν τις ώρες στα δρομολόγια των πλοίων. Τα πολυδιαφημισμένα πλοία τους, (ότι είναι λίγο ακριβά, αλλά πάνε γρήγορα), αποφάσισαν να τα ταξιδεύουν με χαμηλότερες ταχύτητες. Επιστροφή λοιπόν είκοσι χρόνια πίσω για τις Κυκλάδες. Έτσι, για παράδειγμα, Παριανοί (Ναξιώτες και άλλοι) που βρίσκονταν στην προβλήτα του λιμανιού της Σύρου με 8 μποφόρ βόρειους ανέμους, την Πέμπτη 1η Μαρτίου, κάθισαν εκεί μέσα στο κρύο περιμένοντας ένα πλοίο που θα έπρεπε να φτάσει στις 21:15, το οποίο τελικά έφτασε στις 22:40. Έφτασαν στην Πάρο στις 00:15. Και όλα αυτά παρά του ότι το εισιτήριο τους έγγραφε για ώρα αναχώρησης 21:30!!!
Την ενημέρωση για τα νέα γούστα της εταιρεία τα γνωστοποίησε

…στις 2 Μαρτίου, αφού δηλαδή τα είχε εφαρμόσει!!!

Επειδή έτσι γούσταραν οι εταιρείες αυτές αποφάσισαν να προσθέσουν στις δαπάνες ταξιδιού των επιβατών με τα απογευματινά δρομολόγια επιστροφής στον Πειραιά από τα νησιά μας, από 5 έως 30 ευρώ επιπλέον έξοδα. εξαιτίας της βραδύτητας πλεύσης που επέβαλαν.
Τα πλοία καταφθάνουν στο λιμάνι του Πειραιά στις 01:15 τη νύχτα. Έτσι, η μόνη διέξοδος για τους ταξιδιώτες είναι να πάρουν ταξί για να φτάσουν στα σπίτια τους. Αν λοιπόν κάποιος μένει στην Καλλιθέα, παλιά με το τρένο επιβαρυνόταν επιπλέον 1,5 ευρώ και βρισκόταν σπίτι του. Τώρα θα πάρει ένα ταξί που θα κοστίσει επιπλέον 8 ευρώ. Αν μένει στο Χαλάνδρι, στο Μαρούσι ή την Κηφισιά θα επιβαρυνθεί επιπλέον από 20 ευρώ έως και 35!!!

Επειδή έτσι γούσταραν οι εταιρείες αποφάσισαν εδώ και καιρό να μειώσουν τα δρομολόγια τους από και προς τον Πειραιά, από διάφορα λιμάνια των Κυκλάδων. Και από την Πάρο από το Σάββατο 3/3 πια δεν υπάρχει κανένα πλοίο για τον Πειραιά !!!

Και έρχονται και άλλα…

Η επίσημη δικαιολογία είναι ότι αυξήθηκαν τα καύσιμα και έτσι, για λόγους οικονομίας κόβονται δρομολόγια και αυξάνεται ο χρόνος ταξιδιού.
Επίσης, παρασκηνιακά, από λακέδες συμφερόντων στα νησιά μας, της παραπάνω νοοτροπίας, διακινείται η λογική: «να μην μιλάνε οι νησιώτες και να κάνουν το σταυρό τους που υπάρχουν και αυτά τα δρομολόγια»

Να μου πεις, τι φταίει πάλι ο Χρήστος;

Ο δήμαρχος Πάρου Χρ. Βαχογιάννης

Σχεδόν όλοι οι παράγοντες της τοπικής αυτοδιοίκησης και οι βουλευτές των κομμάτων έχουν τεράστιες ευθύνες για την σημερινή κατάσταση στην ακτοπλοΐα των νησιών μας. Δεν έχουν κάνει τίποτα για να προλάβουν την κατάσταση. Τουναντίον, πολλοί εξαντλούσαν τις απαιτήσεις τους σε κάνα κερασματάκι από το μπαρ ή καμιά καμπινούλα που τους έδιναν στο τσαμπέ οι εταιρείες τα τελευταία χρόνια.

Όμως μόνο ένας δήμαρχος ξήλωσε φρεσκοφτιαγμένη ανάπλαση περιοχής πλατείας μέσα στον Ιούλιο για χατίρι ακτοπλοϊκής εταιρείας, με έξοδα του Δήμου, επειδή θα ερχόταν ένα νέο πλοίο που θα έφερνε περισσότερα αυτοκίνητα… (λες και τα υπόλοιπα πλοία – μέχρι σήμερα – έφερναν αεροπλάνα)
Μόνο ένας δήμαρχος ξαναξήλωσε σε άλλο σημείο την πλατεία για να κάνει με έξοδα του Δήμου άλλα μερεμετάκια που του υπέδειξε ακτοπλοϊκή εταιρεία την τελευταία στιγμή, πριν έρθει το νέο πλοίο…

Αυτός ο τιτανοτεράστιος μοναδικός σε πυγμή, διαπραγματευτική ευστροφία για το καλό των πολιτών δήμαρχος, δεν είναι άλλος από τον δήμαρχο Πάρου Χρήστο Βλαχογιάννη!!!

ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ: Το πλοίο για του οποίου την εταιρεία έγιναν όλες αυτές οι «υποκλίσεις» που αποτελούσαν απλές, άχρηστες υπερβολές, αποσύρθηκε από τα δρομολόγια!!!