«Να σε κάψω Παριανέ, να σ’ αλείψω λάδι» | Δηλώσεις έπαρσης και ψεύδους από Γ. Ραγκούση
Άρθρο από την εφημερίδα «Τα Νέα Πάρου – Αντιπάρου» της 11 Φεβρουαρίου 2012
Δηλώσεις έπαρσης και ψεύδους από Γ. Ραγκούση για την αβέβαιη «Οδύσσεια» κατασκευής του διαδρόµου, από αεροδρόµιο
– Θυµηθείτε τον Γ. Παπανδρέου που έλεγε ότι λεφτά υπάρχουν…
- Θυµηθείτε τον Γ. Ραγκούση που είχε αναλάβει να υπερθεµατίζει και να είναι το «πρωτοπαλίκαρο» του ΓΑΠ σε τηλεοράσεις και δηµόσιες συγκεντρώσεις…
- Θυµηθείτε το νούµερο 2 της κυβέρνησης Γ. Παπανδρέου, τον Γ. Ραγκούση να δίνει «µάχη» µαζί µε το νούµερο 3 τον τ. υπουργό Οικονοµικών Γ. Παπακωνσταντίνου να λένε πως οι Έλληνες δεν θα µπούµε στο ΔΝΤ γιατί έχουµε το «πιστόλι» στο τραπέζι των διαπραγµατεύσεων…
– Θυµηθείτε µετά, που οι ΓΑΠ – Γ. Ραγκούσης – Γ. Παπακωνσταντίνου έλεγαν ότι οι Έλληνες χρειάζεται να κάνουµε τις µεγάλες θυσίες του µνηµονίου Νο 1 για να µην χρεοκοπήσουµε και ότι το 2012 θα βγούµε ξανά στις αγορές…
– Θυµηθείτε και τους τρεις να λένε ότι «ΣΩΖΟΥΝ» την Ελλάδα…
Δείτε που βρισκόµαστε σήµερα…
Οι χωρίς ντροπή δηλώσεις
Λοιπόν, φαίνεται ότι ο τέως πρώτος υπουργός της καταστροφικής κυβέρνησης Γ. Παπανδρέου…
και τώρα, υφυπουργός της διορισµένης µη κυβέρνησης που παραδίδει την χώρα στην υποτέλεια, συµπατριώτης µας Γιάννης Ραγκούσης, δεν έχει καταλάβει τίποτα για τα όσα επέφερε η αλαζονική νοοτροπία άσκησης της εξουσίας που επέδειξαν ο ίδιος και οι όµοιοι του τα τελευταία χρόνια.
Αν το είχε καταλάβει, δεν θα δηµοσιοποιούσε τις αλαζονικές, γεµάτες ανούσια έπαρση, αλλά και ψέµατα, δηλώσεις του σχετικά µε την διαδικασία διαγωνισµού για τον διάδροµο από ένα κανονικό αεροδρόµιο που έγινε πρόσφατα.
Επί της ουσίας
Η δήλωση Γ. Ραγκούση έχει ως εξής:
«Η Πάρος ας ετοιµάζεται να ζήσει τους προσεχείς µήνες την έναρξη κατασκευής του µεγαλύτερου έργου στην ιστορία της. Η ολοκλήρωση του διεθνούς διαγωνισµού (1) για την κατασκευή του έργου «Νέο Πεδίο Ελιγµών Κρατικού Αερολιµένα Πάρου», χωρίς καµία καθυστέρηση (2), που θα µπορούσε να υπάρξει λόγω ενστάσεων, είναι ένα ακόµη πολύ θετικό και σηµαντικό βήµα για την Πάρο.
Πρόκειται για ένα έργο που θα ανοίξει νέους ορίζοντες και νέες προοπτικές για όσους κατοικούν µόνιµα στο νησί. Ένα έργο, που κυρίως θα δηµιουργήσει ένα ασφαλές περιβάλλον προόδου για το µέλλον της νέας γενιάς του νησιού µας. Αξίζει να υπογραµµίσουµε ότι η έναρξη της κατασκευής του Νέου Πεδίου Ελιγµών του Κρατικού Αερολιµένα Πάρου, εκ των πραγµάτων θα επιφέρει δύο επιπλέον πολύ σηµαντικά αποτελέσµατα:
Πρώτον: καθιστά υποχρεωτική την επιτάχυνση της ολοκλήρωσης των προαπαιτούµενων διαδικασιών για τη δηµοπράτηση των κτιριακών υποδοµών του νέου πεδίου ελιγµών (3).
Δεύτερον: αυτή καθεαυτή η κατασκευή του έργου θα αποτελέσει µία ασύγκριτη αναπτυξιακή «ένεση» (4) για την οικονοµία του νησιού, παρόµοια της οποίας η Πάρος δεν έχει γευτεί ποτέ.
Προσωπικά, νιώθω µεγάλη χαρά. Νιώθω βαθιά ικανοποίηση. Μάλιστα, µε την ευκαιρία, θα ήθελα να γνωρίζουν όλοι ότι καµία στιγµή δεν κλονίστηκα από την κριτική που µου ασκήθηκε, από πανελλαδικής εµβέλειας ΜΜΕ (5), για την ολοκλήρωση και την υπογραφή της δηµοπράτησης ενός έργου που η Πάρος είχε πραγµατική ανάγκη».
Οι θλιβερές διαπιστώσεις της σάτιρας
Ο Γ. Ραγκούσης θα µπορούσε να κάνει µία απλή ειλικρινή δήλωση που να λέει:
– Θέλω να ζητήσω συγνώµη από την Πάρο και τους Παριανούς γιατί τους παράτησα – καίτοι µε τίµησαν δύο φορές – για να κάνω την προσωπική καριέρα µου στην κεντρική πολιτική, άνευ κανενός αντικρίσµατος…
– Θέλω να ζητήσω συγνώµη και από τους Παριανούς γιατί συµµετείχα ως Νο2 πολιτικό στέλεχος ΚΑΙ ΤΟ ΠΛΕΟΝ ΜΑΧΗΤΙΚΟ, στην πλέον καταστροφική για την χώρα και τους πολίτες της, κυβέρνηση της ιστορίας…
– Θέλω να ζητήσω συγνώµη και από τους Παριανούς γιατί υπερασπίστηκα αµείλικτα την επιβολή των πιο άδικων και επαίσχυντων µέτρων φορολογίας, το κλείσιµο χιλιάδων µικρών και µεσαίων καταστηµάτων, την απόλυση εκατοντάδων χιλιάδων ανθρώπων, για να καταλήξει η χώρα σε δεινή ύφεση…
– Θέλω να ζητήσω συγνώµη από τους Παριανούς, γιατί τα τελευταία πέντε χρόνια συµµετείχα σε κορυφαίες θέσεις στην κεντρική πολιτική σκηνή και δεν έκανα τίποτα για την υπόθεση της σωστής προώθησης του συνολικού έργου του αεροδροµίου, παρά µόνο τους τελευταίους 5 – 6 µήνες που κατάλαβα ότι η κυβέρνηση που συµµετείχα παραπαίει, που κατάλαβα ότι, αν δεν κάνω κάτι – έστω και µισό και πρόχειρο – δεν θα µπορώ να γυρίσω ούτε για διακοπές στην Πάρο.
– Θέλω να ζητήσω συγνώµη από τους Παριανούς, διότι µε πολιτικάντικα παιχνίδια, ίντριγκα και παραπολιτική, δηλαδή µε τις µεθόδους που τις τελευταίες δεκαετίες καταστράφηκε η χώρα,
…επέβαλα τα τελευταία πέντε χρόνια τον «κολλητό» µου για δήµαρχο στην Πάρο, καταδικάζοντας τον τόπο σε θλιβερή οπισθοδρόµηση, και τεράστιο οικονοµικό κόστος που συνεπάγεται η ανυπαρξία του Δήµου την αντίστοιχη περίοδο. Το έκανα, µόνο και µόνο για να κάνω κουµάντο εγώ από µακριά.
Θέλω να ζητήσω συγνώµη από τους Παριανούς, διότι µε αυτή την µεθόδευση, έχασα την µεγάλη και µοναδική ευκαιρία να ενταχθεί ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΤΟ ΕΡΓΟ ΤΟΥ ΝΕΟΥ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟΥ στο ΕΣΠΑ. Την εποχή που δεν υπήρχαν σε ολόκληρη την Ελλάδα φάκελοι τέτοιων έργων για το ΕΣΠΑ, που σηµαίνει ότι εύκολα θα µπορούσε να ενταχθεί, εγώ και οι «κολλητοί» µου στον Δήµο Πάρου αδιαφορήσαµε επί 4,5 χρόνια. Αυτοί έπαιρναν τους µισθούς τους….
Εγώ, Εγώ, ΕΓΩ, ΕΓΩ κοίταζα την πολιτική µου πάρτη και την ανάδειξη µου στο ΠΑΣΟΚ, στα τηλεοπτικά κανάλια και στα λόµπι των ξενοδοχείων της Αθήνας µε επιχειρηµατίες και παράγοντες.
– Ζητώ συγνώµη από κάθε Παριανή και Παριανό, γιατί παραµέρισα την προεργασία δεκαετιών (παλαιών δηµάρχων, τεχνικών, συλλόγων) για να υπάρχουν φάκελοι του αεροδροµίου στην Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας, τα οποία δεν φρόντισα επί πέντε χρόνια να είναι έτοιµα, για να ενταχθούν στο σύνολο τους σε πρόγραµµα µε Ευρωπαϊκά Χρήµατα. Τα µόνα σίγουρα χρήµατα.
Ούτε καν το έργο της δηµοτικής παράταξης στην οποία ήµουν επικεφαλής φρόντισα να αξιοποιήσω για να πετύχω την ένταξη ολόκληρου του έργου.
– Γιατί το έκανα; Γιατί, όταν ήµουν παντοδύναµος υπουργός στην κυβέρνηση Γ. Παπανδρέου, δεν χρειαζόµουν πια ένα έργο στην Πάρο για να αποκτήσω δική µου πολιτική δύναµη.
Χρειαζόµουν διαφήµιση, προβολή, επαφές, συζήτηση για έργα και δράσεις πανελλαδικού χαρακτήρα για να αποκτήσω πολιτικές βάσεις στην εκλογική περιφέρεια Β’ Αθήνας.
Όταν κατάλαβα ότι καταρρέουµε, ΞΑΝΑΘΥΜΗΘΗΚΑ ΠΑΝΙΚΟΒΛΗΤΟΣ, την αγαπηµένη µου Πάρο. Γιατί, όταν τελειώσει η κυβέρνηση Παπαδήµου, που θα πάω να κρυφτώ;
Έτσι, άρπα – κόλα, µόνο τους τελευταίους 4 – 5 µήνες πριν την κατάρρευση της παντοδυναµίας µου στην κυβέρνηση ΓΑΠ, κυνήγησα την υπόθεση και κατάφερα να υπογράψω το µισό του µισού από το έργο και µάλιστα χωρίς να υπάρχουν σίγουρα λεφτά. Ήτοι, 1400 µέτρα διάδροµο, χωρίς το κτήριο, και µε χρήµατα από το Πρόγραµµα Δηµοσίων Επενδύσεων. Δηλαδή, χρήµατα του Ελληνικού Δηµοσίου το οποίο φαλιρίσαµε.
– Τέλος, ζητάω συγνώµη από κάθε Παριανή και κάθε Παριανό, γιατί µε όλα όσα έκανα το έργο θα καρκινοβατεί για χρόνια, ενώ θα µπορούσε να είχε τελειώσει σε τρία χρόνια.
Υ.Γ: Ζητώ συγνώµη από όλους προκαταβολικά, γιατί κάθε φορά στο µέλλον που θα µου λέτε, ότι το έργο δεν τελειώνει, εγώ θα σας λέω: εγώ ό,τι µπόρεσα έκανα. Οι επόµενοι δεν έκαναν τίποτα…
Σηµεία της ανακοίνωσης, µε γούστο!
Επειδή η εφηµερίδα µας έχει παρακολουθήσει σηµείο προς σηµείο την υπόθεση του διαγωνισµού, ξεκαθαρίζουµε ορισµένα σηµεία παραπληροφόρησης που βρίσκονται στο κείµενο της ανακοίνωσης Γ. Ραγκούση, τα οποία έχουµε αριθµήσει µε κόκκινο. Με την αντίστοιχη αρίθµηση παραθέτουµε ακολούθως την αλήθεια:
(1) «…διεθνούς διαγωνισµού»: Ο διαγωνισµός ονοµάζεται µόνο τυπικά διεθνής, επειδή υπαγορεύεται από κοινοτική νοµοθεσία η δηµοσιοποίηση του σε ευρωπαϊκά δελτία ενηµέρωσης εταιρειών και φορέων. Καµία από τις εταιρείες που συµµετείχαν τελικά στον διαγωνισµό δεν ήταν µη Ελληνική. Μόνο ως αστείο θα µπορούσαν να πάρουν ξένες κατασκευαστικές εταιρείες τη συµµετοχή τους σε έργο στην Ελλάδα, µε λεφτά του δηµοσίου, αυτή την εποχή.
(2) «…χωρίς καµία καθυστέρηση»: Ο Γ. Ραγκούσης προσπαθεί να εµφανιστεί σαν ο ίδιος να έχει συµβάλει για να µην υπάρξουν ενστάσεις στην διαδικασία του διαγωνισµού. Αυτή είναι µία εντελώς ψεύτικη προσπάθεια. Ο ίδιος δεν έχει καµία σχέση πια µε τις διαδικασίες από την θέση που βρίσκεται σήµερα. Θυµίζουµε ότι την αλήθεια την γράψαµε στο πρωτοσέλιδο άρθρο της εφηµερίδας µας στις 28/1/12 για τις εταιρείες που συµµετείχαν, και τις προθέσεις τους. Επίσης, θυµίζουµε ότι κατά την διαδικασία του διαγωνισµού δεν υπήρχε ούτε εκπρόσωπος του Δήµου Πάρου, ούτε κανένας άλλος για να παρακολουθεί τις εξελίξεις. Από την Πάρο, µόνο η εφηµερίδα µας παρακολούθησε την διαδικασία.
(3) «…καθιστά υποχρεωτική … δηµοπράτηση των κτιριακών υποδοµών»: Εδώ ξαναπαρουσιάζεται µία µοναδική περίπτωση επιχειρήµατος αλαζόνα πολιτικού που θεωρεί ότι µπορεί να δουλεύει τους πολίτες. Ο Γ. Ραγκούσης ισχυρίζεται για δεύτερη φορά δηµόσια, ότι υπέγραψε την διαδικασία διαγωνισµού για ένα «µισό του µισού» έργο, µε απώτερο σκοπό να γίνει ολόκληρο το έργο!!! Δεν υπάρχει προηγούµενο στην πολιτική επιχειρηµατολογία, να ισχυρίζεται πολιτικός τέτοια µπαρούφα.
ΠΡΟΣΟΧΗ: Αντί να πει ότι εξαιτίας τραγικών λαθών του, απέτυχε να υπογράψει ολόκληρο το έργο, λέει, ότι ο διαγωνισµός του «µισού από το µισό» έργο είναι ο λόγος που θα γίνει (κάποτε) το υπόλοιπο!!!
Άµα, το πάρεις φιλοσοφικά, έχει δίκιο. «Κάποτε» το µισό του µισού έργο θα γίνει…και µετά, «κάποτε» θα γίνει και το υπόλοιπο µισό του µισού… και στο τέλος, «κάποτε» θα γίνει και το υπόλοιπο µισό, του ολόκληρου!!!
(4) «…αναπτυξιακή «ένεση» για την οικονοµία του νησιού»: Ας µας πει ο κ. Γ. Ραγκούσης από ποιους επαγγελµατίες στην Πάρο έχουν ληφθεί προσφορές για εκτίµηση κόστους. Αν δεν το κάνει και επειδή προκαλεί, θα το κάνουµε εµείς. Για να µην αγωνιούν οι αναγνώστες τους λέµε, πως µόνο οι «παλιοί, καλοί φίλοι» από την υπόθεση του Διαδηµοτικού Λιµενικού Ταµείου και άλλων παρόµοιων υποθέσεων έχουν κάνει επαφή.
Αλλά, ούτως ή άλλως, εµείς δεν έχουµε αντίρρηση ότι, αν υπήρχαν λεφτά στο δηµόσιο ταµείο και αν γινόταν το έργο µε κανονικές ταχύτητες και αν γινόταν ολόκληρο, θα αποτελούσε µία υγιή «πηγή» για την τοπική οικονοµία. Τώρα, θα ωφεληθούν µόνο οι λίγοι «παλιοί, καλοί φίλοι» και αυτοί ελάχιστα.
(5) «…δεν κλονίστηκα από την κριτική που µου ασκήθηκε, από πανελλαδικής εµβέλειας ΜΜΕ»: Προσέξτε το ρήµα «κλονίστηκα». Ο Γ. Ραγκούσης µε την ανακοίνωσή του θέλει να µας ενηµερώσει ότι είναι καλά στην ψυχολογία του και ότι δεν «κλονίστηκε» επειδή κάποια εφηµερίδα έγραψε µία ηµέρα ένα κοµµάτι για έναν διαγωνισµό «µισού από το µισό» έργου στην Πάρο.
Ποιος «καλαµοκαβαληµένος» πολιτικός, ακόµα και ηθοποιός, θα πίστευε ότι ενδιαφέρει κανέναν πολίτη, πως έχει η ψυχολογία του πολτικού και αν «κλονίστηκε» από ένα δηµοσίευµα µιας κάποιας εφηµερίδας που του ασκούσε κάποια κριτική…
ΚΑΝΕΝΑΣ. Όµως ο Γ. Ραγκούσης θεωρεί ότι µας ενδιαφέρει και το βάζει στην ανακοίνωση του.
Επειδή το συγκεκριµένο ανούσιο περιστατικό το επικαλείται για δεύτερη φορά και επειδή αντιλαµβανόµαστε ότι η αναφορά υπηρετεί επικοινωνιακή σκοπιµότητα, λέµε να την αποκαλύψουµε. Λοιπόν, το κόλπο είναι να προσπαθήσει να κάνει τους Παριανούς να πιστέψουν ότι ο ίδιος είναι δήθεν ατρόµητος και ότι τάχα δεν υπολόγισε τα αρνητικά δηµοσιεύµατα προκειµένου να υπογράψει ως υπουργός την διαδικασία διαγωνισµού «του µισού από το µισό» έργο και µάλιστα χωρίς να υπάρχουν σίγουρα λεφτά.
Η αλήθεια είναι ότι το δηµοσιευµατάκι αυτό, µόνο διαφήµιση του έκανε. Έγινε από εφηµερίδα που δεν απευθύνεται στους ψηφοφόρους του Γ. Ραγκούση, δεν πουλάει φύλλα στην Πάρο, ενώ τον παρουσιάζει ότι ενδιαφέρθηκε για τον τόπο του. Που είναι το κακό;
Αν ήµασταν καχύποπτοι, θα είχαµε πιστέψει ότι ο ίδιος ο Γ. Ραγκούσης «έστησε» αυτό το δηµοσίευµα τότε, για να µπορεί να το επικαλείται ξανά και ξανά, έκτοτε. Σε αυτό συνηγορεί ότι καµία άλλη εφηµερίδα δεν ασχολήθηκε σοβαρά τότε µε το θέµα. Αλλά εµείς, δεν µπορούµε να πιστέψουµε ότι «έστησε» τέτοιο δηµοσίευµα ο Γ. Ραγκούσης. Αυτό, µόνο ένας εγωιστής, εγωπαθής πολιτικός θα µπορούσε να το κάνει.
Ο Γ. Ραγκούσης που γνωρίσαµε και στηρίξαµε ως δήµαρχο Πάρου, δεν θα το έκανε ποτέ αυτό. Τουλάχιστον, χωρίς να τον πάρουµε στο «ψιλό»…
Κ. Δραγάτης
Απάντηση