Ερώτηση βουλευτή Γ. Κοντογιάννη για «διαμεσολάβηση» ΛΑ.Ο.Σ σε διαγωνισμό στο υπουργείο του Βορίδη

Η «Δημοκρατική Συμμαχία» είναι το κόμμα που προέκυψε από την σύγκρουση της Ντόρας Μπακογιάννη, με τον Αντώνη Σαμαρά. Οι βουλευτές και παράγοντες αυτού του κόμματος έχουν στηρίξει την επιλογή της επικεφαλής υπέρ του «μνημονίου», υπέρ του Λ. Παπαδήμου, ενώ έχουν την ευθύνη να «κουβαλούν το άχθος» για την κατάληξη της χώρας στο σημείο που βρίσκεται σήμερα, αφού σημαίνοντα στελέχη του κόμματος και η αρχηγός τους έχουν συμμετάσχει από υψηλότατες θέσεις στο τραγικό – για τη χώρα – παιχνίδι του δικομματισμού της μεταπολίτευσης.

Παρόλα αυτά, είναι υποχρέωση των πολιτών να ενημερώνονται για ερωτήσεις και δραστηριότητες βουλευτών που αναδεικνύουν θέματα και αποκαλύπτουν καταστάσεις, ακόμα και αν αυτές οι δράσεις προέρχονται από κόμματα και πρόσωπα με τα οποία δεν συμφωνούν. Παράδειγμα αποτελεί ερώτηση του βουλευτή της «Δημ. Συμμαχίας» Γ. Κοντογιάννη με την οποία αποκαλύπτεται «θέμα» σε σχέση με τις άγονες, επιδοτούμενους αεροπορικές γραμμές. Εκτός από το «θέμα», εφόσον αποδειχθεί ότι υπάρχει, σίγουρα αναδεικνύεται η λογική μεσολάβησης των πολιτικών.

Με λίγα λόγια, το κόμμα ΛΑ.Ο.Σ εκτός του ότι συμμάχησε με τη ΝΔ και το «νεοΠΑΣΟΚ» για να υλοποιηθούν και να υπογραφούν οι συνθήκες παράδοσης της χώρας και η εξαθλίωση του λαού της, και από μόνο του αποδεικνύει ότι αντιλαμβάνεται με τον ίδιο ακριβώς τρόπο την άσκηση της εξουσίας, όπως την αντιλαμβάνονταν επί χρόνια τα στελέχη των δύο κομμάτων που κυβέρνησαν – κατέστρεψαν τη χώρα. Δεν αποτελεί απόδειξη ότι χρησιμοποιούν τις διαμεσολαβήσεις και τις παρεμβάσεις στους κολλητούς υπουργούς για να ευνοηθούν οι «κολλητοί»;
Ακολουθεί το κείμενο που κατατέθηκε στην Βουλή:

Γιώργος Κοντογιάννης, Βουλευτής Ηλείας
Ερώτηση
Προς τον Υπουργό Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων

Ο διαγωνισμός για τις άγονες αεροπορικές γραμμές

Προκαλούν προβληματισμό οι δημόσιοι ισχυρισμοί του προέδρου του ΛΑΟΣ κ. Γιώργου Καρατζαφέρη στην τηλεοπτική του εκπομπή «Ελλάδα γεια σου» στις 5 Ιανουαρίου, ότι παρενέβη στον υπουργό Μεταφορών και βουλευτή του κόμματός του Μ.Βορίδη, για να συμμετάσχει μια συγκεκριμένη νεοσύστατη εταιρεία στο διαγωνισμό των άγονων αεροπορικών γραμμών. Πρόκειται, σύμφωνα με αναφορές στο διαδίκτυο, οι οποίες ξεκινούν μετά από ανάρτηση της ιστοσελίδαςparapolitiki.com, για την εταιρεία Μινωικές Αερογραμμές, η οποία, όπως αναφέρεται στα δημοσιεύματα, απέκτησε άδεια λειτουργίας την προηγούμενη μέρα του διαγωνισμού προκειμένου να συμμετάσχει στο δημόσιο διαγωνισμό για επιδοτούμενο από το δημόσιο και την Ευρωπαϊκή Ένωση αεροπορικό έργο 11 άγονων γραμμών για τα επόμενα 4 χρόνια.

Ο κ. Καρατζαφέρης υποστήριξε ότι η εταιρεία υπέρ της οποίας παρενέβη προκειμένου να συμμετάσχει στο διαγωνισμό επελέγη τελικά να αναλάβει τα έργο και των 11 άγονων γραμμών, με αποτέλεσμα το ελληνικό δημόσιο να κερδίσει αρκετά εκατομμύρια ευρώ, καθώς η προσφορά της, όπως ισχυρίστηκε, ήταν η πιο συμφέρουσα οικονομικά. Όμως, δημοσιογραφικές πληροφορίες αναφέρουν ότι οι προσφορές δεν έχουν ανοιχθεί ακόμη και έτσι κανείς δεν είναι σε θέση να ξέρει ποια από τις 6 εταιρείες έχουν αναλάβει το έργο και με ποια οικονομική προσφορά.

Κατόπιν τούτων ερωτάται ο αρμόδιος Υπουργός:

1. Ποια παρέμβαση έγινε και από ποιόν στην ΥΠΑ και τις άλλες αρμόδιες υπηρεσίες του Υπουργείου Μεταφορών για να συμμετάσχει η συγκεκριμένη εταιρεία στο διαγωνισμό;
2. Ποια ήταν η επίσημη απάντηση του κ. Υπουργού μετά τη δημόσια τοποθέτηση του αρχηγού του κόμματός του ότι μετά από δική του παρέμβαση συμμετείχε στο διαγωνισμό για τις 11 άγονες γραμμές συγκεκριμένη εταιρεία;
3. Αν επικύρωσε με την υπογραφή του την πρακτική «έστω και τελευταία στιγμή, έστω και δια περιφοράς δώστε την άδεια» που ανέφερε ο κ. Καρατζαφέρης στην εκπομπή του;
4. Πότε ιδρύθηκε η εταιρεία Μινωικές Αερογραμμές, πότε απέκτησε άδεια λειτουργίας, με ποιο στόλο, ποιες τεχνικές προδιαγραφές και προϋπηρεσία;
5. Η εταιρεία ανταποκρίνεται στις προδιαγραφές του διαγωνισμού της άγονης γραμμής;
6. Η ιδιοκτησία ή μέλη της διοίκησης σχετίζονται με άλλη αεροπορική εταιρεία που είχε αναλάβει αεροπορικό έργο άγονων γραμμών, αλλά δεν μπόρεσε να το υλοποιήσει;

11.1.2012
Ο ερωτών Βουλευτής