Συνεδριάζει η τουριστική επιτροπή για να μοιράσει λεφτά σε σχέδια, χωρίς μελέτη

Παριανοί, κατά τη διάρκεια εκδήλωσης της ικανοποίησης τους για τη δημοτική τουριστική πολιτική σε εποχή κρίσης

Από τον Δήμο Πάρου δημοσιοποιήθηκε πρόσκληση για συνεδρίαση της Δημοτικής Τουριστικής Επιτροπής Πάρου. Τα μέλη της Τουριστικής Επιτροπής θα συνεδριάσουν την Τετάρτη 11 Ιανουαρίου 2012 και ώρα 12:30 στην αίθουσα του Δημοτικού Συμβουλίου με θέματα προς συζήτηση:
1. Ενημέρωση και συζήτηση  επί των προτάσεων της εταιρείας Τουριστικού marketing MTC που αφορούν προωθητικές ενέργειες.
2. Ορισμός εκπροσώπων για τις προωθητικές ενέργειες στο Όσλο, στο Άμστερνταμ και την έκθεση του Μιλάνου.
3. Συζήτηση και λήψη απόφασης επί της πρότασης της Εταιρείας Icarus sailing media η οποία αφορά την  προώθηση του θαλάσσιου Τουρισμού στο εξωτερικό (Πορτογαλία και Ισπανία).
4. Ορισμός ομάδας εργασίας με σκοπό την προετοιμασία…


…της παρουσίασης της Πάρου σε Όσλο και Άμστερνταμ.

Κριτική επανάληψη

Για το πρώτο θέμα, έχουμε ασχοληθεί επανειλημμένα. Πρόκειται για την εταιρεία που προσλήφθηκε και πληρώνεται από την διοίκηση του Δήμου Πάρου, χωρίς κανένα απολύτως διαγωνισμό για να «συμβουλεύει» την δημοτική σύμβουλο της πλειοψηφίας κ. Μαρία Χανιώτη (η οποία πληρώνεται από τον Δήμο Πάρου) η οποία είναι πρόεδρος της Δημοτικής Επιτροπής Τουρισμού, για το τι να κάνει με τον τουρισμό της Πάρου. Επίσης, είναι η εταιρεία που κάνει την ίδια δουλειά και για άλλους Δήμους των Κυκλάδων οι οποίοι είναι γειτονικοί και απολύτως ανταγωνιστικοί με την Πάρο. Αυτό το γνώριζε η διοίκηση του Δήμου Πάρου, και παρόλα αυτά, προσέλαβε τη συγκεκριμένη εταιρεία ως σύμβουλο, δημιουργώντας νέα έξοδο για τον Δήμο. Επίσης, όταν το θέμα είχε έρθει στο δημοτικό συμβούλιο για να εγκριθούν τα χρήματα για την πρόσληψη της εταιρείας, η πρόεδρος της τουριστικής επιτροπής είχε πει ότι χρειάζεται να προσληφθεί ένας άνθρωπος για να μας βοηθάει, αφού μερικές φορές στα περίπτερα στις εκθέσεις δεν έχουμε ποιον να βάλουμε. Δηλαδή, τα χρήματα υποτίθεται ότι θα τα λάμβανε ένας εργαζόμενος – υπάλληλος για να βοηθάει την Μ. Χανιώτη στο «έργο» της.

Τελικά, εμφανίστηκε εταιρεία η οποία:
α) κάνει προτάσεις
, τις οποίες,
β) η δημοτική επιτροπή – κατόπιν εισήγησης της προέδρου – η επιτροπή τις δέχεται καλόπιστα (για παράδειγμα, κανείς δεν έχει αντίρρηση να διαφημιστεί η Πάρος στο Όσλο. Όμως, ποιος γνωρίζει τι ακριβώς χρειάζεται για να αποδώσει σωστά μία διαφημιστική προσπάθεια στο Όσλο; Αυτό δεν λέγεται, ούτε εξετάζεται. Ποιος πληρώνει όμως, όταν η δουλεία δεν γίνεται με τον σωστό τρόπο; ΑΠΑΝΤΗΣΗ: Οι πολίτες του Δήμου Πάρου),
γ) οι ενέργειες που προτείνει η εταιρεία – σύμβουλος, έχουν επιπλέον κόστος, το οποίο καταβάλει ο Δήμος Πάρου; Όλως τυχαίως, αυτές οι ενέργειες που προτείνονται, έχουν υλοποιηθεί ή θα υλοποιηθούν και από τους άλλους πελάτες (ανταγωνιστικούς Δήμους της Πάρου) της ίδιας εταιρείας;

Τέτοιες υποθέσεις ή παρόμοιες είναι αυτές που συζητούνται στην τουριστική επιτροπή στις τελευταίες συνεδριάσεις.
Εμείς λέμε, ότι δυστυχώς, αντίστοιχο θα είναι και το αποτέλεσμα το προσεχές καλοκαίρι για το νησί μας.
Και τότε, αναρωτιόμαστε, αν ο δήμαρχος Χρ. Βλαχογιάννης (που έχει κάνει την επιλογή της Μ. Χανιώτη για την θέση και ο οποίος έχει συμφωνήσει ανεπιφύλακτα έως σήμερα με τις προτάσεις της) ή η Μ. Χανιώτη θα «αποζημιώσουν» τις Παριανές επιχειρήσεις για τις «προτότυπες» πρωτοβουλίες τους στα θέματα της δημοτικής τουριστικής προβολής.